ict service management processen

Grip op jouw ict-servicemanagement

ITSM-processen: quickscan en advies

Soepel lopende servicemanagement-processen

Je wilt inzicht in de samenwerking tussen de business en de interne ict. Wij kunnen je helpen om jouw servicemanagement-processen soepel te laten lopen. Je krijgt antwoord  op de volgende vragen:

  • Hoe efficiënt werkt je ict-afdeling samen?
  • Welke diensten levert je ict-afdeling?
  • Sluiten je servicemanagement-processen aan op je tooling?
  • Welke processen worden structureel omzeild?

Check je ITSM-processen met een quickscan van OGD!

We brengen jouw servicemanagement-processen in kaart. We komen twee dagen met twee consultants langs en kijken onder andere naar je documentatie en tooling. Verder interviewen we de betrokken stakeholders binnen de interne ict en de business. Daarna weet je precies hoe soepel jouw ITSM verloopt en waar de winst te behalen is.

2

Consultants op locaties

1

Rapport waarmee je direct aan de slag kunt

100%

Op maat gemaakt voor jouw organisatie

De servicemanagement-quickscan 

De ITSM-quickscan bestaat uit:

  • Een nulmeting van je servicemanagement-procesinrichting;
  • Een overzicht van wat goed loopt en wat beter kan;
  • Inzicht in de samenwerking tussen de business en de interne ict;
  • Een second opinion van je ITSM-processen op basis van best practices uit de markt.

Met dit rapport kun je direct aan de slag. Verbeter ook gericht jouw ict-servicemanagement! 

Bespreek je vragen direct

ict service management processen
Mark Luppes
Sales Manager

Bespreek jouw vragen direct

Wil je meer weten? Of gelijk een OGD’er reserveren? Neem direct contact met ons op. Dat kan door ons te bellen op +31886532777, of ons te mailen door hieronder te klikken.

ict service management processen
ict service management processen
ict service management processen
ict service management processen